Friday, January 31, 2014

Hleb

Zdravo(dijetalno)


U poslednjem trenutku odlučujem da se priključim igri ajme, koliko nas je  .Tema ovog meseca je SUSAM, a naša domaćica Nataša ( autor super bloga) Moja slatka kuhinja.  Moja ulaznica će biti hleb.

 

Hleb koji se ne mesi

Potrebno:

1/2 kg integralnog brašna(može heljda,ječam,ovas)

50g  mekinja

1 kašičica soli

150g susama

+ja dodajem( vi po izboru) 25g lana, 25 g suncokreta

1/2 l vode

2 kašike jabukovog sirćeta

1 mali kvasac

 Priprema:

Sve po napisanom redosledu staviti u posudu. Kada dodate kvasac mutite MIKSEROM da se lepo sjedini.Izliti u podmazan pleh. Odmah staviti u rernu i uključiti na 200 stepeni. Peći 1h(možda malo manje). Pečen je kada mu je korica braon i tvrda. Kasnije se opusti.

Ukusan je u svim varijantama sa slatkim ili slanim namazima. Ukusan je i kada je osušen kao dvopek...Probajte ako mi ne verujete!!!

2 comments:

Anonymous said...

Što se mene hleboljupca tiče ovaj je već dobio nagradu.Jako lepo uradejn

Anonymous said...

Što se mene hleboljupca tiče ovaj je već dobio nagradu.Jako lepo uradejn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...