Monday, February 03, 2014

Pai fan

Pai fan-stvarno nisam sigurna da je naziv tačan. Tako sam ga zapisala i sada se tako i zove. Obožavam pirinač koji se ručka po kineskim restoranima. Volim i njihovu hranu, ali više volim kada je sam spremim. Ova recep je recep za kuvanje pirinča na kineski način.

 50 g pirinča

1/2 l vode

Sipati pirinač u šerpu, zaliti vodom i kuvati da provri. Kada provri poklopiti i kuvati još 10 minuta. Skloniti sa ringle i držati poklopljeno još 10 minuta. Isprati hladnom vodom, ocediti i to je to. Svi koji su ga kod mene jeli kažu da je identičan.





2 comments:

Anonymous said...

Od dugarice koja je kineskinja sam dobila onaj električni aparat za kuvanje pirinča.Dugo sam se nećkala ali sad ga redovno koristim.Po njenom receptu.A i ovaj tvoj je baš super

veverice said...

mislim da sam videla aparat za pitinac i ovde da ima da se kupi,ali ne bih da pretrpavam kucu aparatima *vec jesam*, koje necu upotebljavati svaki dan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...