Wednesday, February 12, 2014

Zaljubljena jaja

 Sveti Trifun, Dan zaljubljenih, Dan ljubavi, Valentinovo.....
Pripremite se na vreme i za 20 minuta obradujte svoje voljene.


Potrebno:za 2 srca

1 jaje
1 kineski štapić
2 gumice za tegle
1 kutija od jogurta(u mom slučaju roze kravica)
dobra volja


Kutiju sam isekla tako da mi je ostalo dno i jedan ugao.
Jaje sam kuvala 10 minuta, pa još 5 minuta držala pod mlazom hladne vode(da se ohladi).
Oljuštila sam ga i stavila u dno kutije.
Preko jajeta sam stavila štapić i pričvrstila ga sa 2 gumice za tegle.
Kada se ohladilo(još par minuta) skinula sve i izvadila jaje.
Isekla sam ga i to je to.

Krajnje jednostavno, a jako simpatično.

1 comment:

mignonne said...

Cool ideja, ne samo za zaljubljene "pticice" vec bi se moglo iskoristi i kao lepa dekoracija za hladna predjela.:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...