Saturday, January 25, 2014

Mala Zjala

Zjala

Pita mene  moje dete kako se deca zimi zabavljaju???Odgovorila sam totalno spontano "hvatanjem Zjala". E sada tu su nastale muke.

Zjale su mala nežna i čupava bića koje ima svaki čovek.Moja Zjala je žuta sa roze tufnicama.
 Kada si mali neko uhvati malu Zjalu i pokloni ti je.Ona je toliko mala da je ne možeš ni videti. Svakoga dana skupiš ruke i ćutiš,tako Zjala raste.
- "Ali biće mi dosadno da ćutim i ništa ne radim".
 Eee tako Zjala raste,što ti je dosadnije Zjala je sve veća.
- "Ali kako ja ne mogu da vidim tvoju Zjalu?".
Zato što samo onaj čovek koji ima svoju Zjalu može da vidi i tudje. Ako probaš da uloviš tudju Zjalu ona te ugrize jer ima ogromne zube.One su sve nekako slatke i umiljate i ti onda pružiš ruku da je pomaziš,a ona te ugrize. Svaki čovek mazi SAMO SVOJU ZJALU. Koju je čuvao kao mali i Zjala tada nije bila Zjala,nego Zjalica. Sve što više ti rasteš raste i tvoja Zjala.Pa kada toliko porasteš da te uhvati nešto što se zove PUBERTET, onda već maziš i češljaš svoju Zjalu po ceo dan.
-"A kako maziš Zjalu?"
Pozoveš je i ona dodje. Svaka Zjala zna svog vlasnika. Ona dodje, ti je uhvatiš sa obe ruke i onda ne maziš ti nju nego ona tebe. Svojim velikim čupavim rukama toliko te mazi da ti na kosi napravi razdeljak,  a ti se sav nekako stopiš sa njom i ništa ne radiš,a ona je sve veća.
"Mama, a da mi tata ipak sutra uhvati jednu Zjalu,pa ja da je čuvam dok ne porastemo-i ona i ja?"
Može,sada laqu notj  moram večeras da hvatam svoju Zjalu na internetu!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...