Sunday, January 19, 2014

NOVA GODINA-NOVA OBEĆANJA

Evo da se i ja malo oglasim Dugo me nije bilo,pa da ne pomislite da sam prestala da kuvam. Ne nisam. Nisam prestala da kuvam,a još manje ni da jedem. Srećni Vam svi prošli praznici i želim Vam sve što želim i sebi...
Kuvalo se jelo se i onda jedan veliki šok(o njemu ću malo kasnije). Uglavnom nosim tenerku ili helanke, nekako sam često kod kuće,pa volim da mi bude udobno. Naravno kod kuće sam ,jer nema posla. Neću da se žalim,volela bih da idem na posao,ali ja i ovako stalno nešto radim(samo me ne plaćaju), a i  imam puno vremena za Tadiju(koji je sada već veliki dečak). Elem nosim ja tako te moje trenerke i helanke, nekako mi je udobno i lepo. Nosim ih skoro od naše slave. Ako ste zaboravili 27.10. (Sveta Petka).I nekako mi je fino i komotno. Pošto mi za Božić idemo na proputovanje (ja ga tako zovem) prvo svratimo do Nebine tetke,kod nje nešto gricnemo, doručak onako po našim običajima prasetina.Posle nje idemo kod Nebinih roditelja koji nas čekaju da doručkujemo,takodje prasetinu i onako malo ruske salate.Sledeća stanica Nebin ujak kod koga je Neba polaženik već 30godina(dobro sada je Tadija),pa i tu ponovimo doručak takodje prasetina,ali vruća. Sledeća stanica moja baka u Smederevu,takodje isto prasence pa moji roditelji koji nas čekaju da ručamo(kod njih je ručak u 13h) samo je moja mama ove godine umesto praseta spremila ćurkicu punjenu slaninicom i podvarak. Mi i tu poručkamo i naravno ponesemo za sutra ručak. I za kraj vratimo se kod Nebinih da ručamo,jer smo prošle godine ručali kod mojih pa sad kod njegovih i tu o5 jedemo prasence i rusku salatu i sarmu i vruću pogaču.Eto,loše mi je samo kad pričam,a zamislite koliko mi je bilo loše tog dana.
Dodjemo kući a ja nekako troma i otečena i loše mi je i od hrane i od puta i od mene.Stanem na vagu i (sad onaj šok o kome sam na početku pisala) i šok 89,9kg. Opusti se čovek, pa ga još uhvati i neka čama a frižider ja meka za takve stvari. Pa malo kiflice pa pitice, šnicle, torte,krofne...imam utisak da sam za par meseci sve samo ja pojela. E pa neće moći. Uzmem jedan ključ i zakatančim usta.
Iz ishrane sam izbacila beli šećer,belo brašno, ulje(samo malo maslinovog koristim), u stvari sada se hranim jako zdravo i jako se dobro osećam.
Od pomenutog datuma nisam pojela ni jedan slatkiš,kolač tortu ili slično i dobro mi ide. U ishranu sam ubacila puno jabuka i po neku drugu voćku, ribu i kuvano povrće, ništa prženo, sve je pečeno ili kuvano. 
Čim se malo odlenjim staviću i pokoji moj dijetalanm i zdrav recept,a do tada pozdrav 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...