Monday, April 15, 2013

Kraljevska kornet -sladoled torta

Dugo već tragam za dobrom sladoled tortom. Onako da je napravim kada imam vremena, pa da se sladim i osvežavam kada sam umorna i kada mi se jede nešto slatko. Rondam ja tako blogovima,sajtovima...lutam .Nadjem jednu,drugu treću,ali to nije to. Da skratim priču....NAPOKON SAM JE NAŠLA. Onako stidljivo me je cekala u Vukičinim receptima. Vukice,hvala ti
Kraljevska, kremasta torta ...Mmmm
E sad onaj drugi deo priče. Moj rodjendan!!!!!Kao i svake godine,istog dana.Mada svake godine +1 više i tako nanizaše se.(33). I kao i svako dete ja za svaki rodjendan porastem po 1cm,ali na moju žalost više ne u visinu nego u širinu.Možda je za sve te moje centimetre silne kriv zapravo internet,a možda i moje kulinarsko iskustvo(celih 9 godina). A sada njeno veličanstvo:


Kraljevska kornet -sladoled torta



potrebno:
  •  6 kom jaja
  •  8 kašika šećera
  •  5 dl mleka
  •  1 kašika gustina
  •  200g čokolade
  •  5 dl slatke pavlake
  •  1 kašikica arome vanile
priprema:

 Žumanca,šećer,gustin i mleko skuvati na pari
Kad se zgusne ostaviti da se ohladi.
Belanca umutiti u čvrst snieg i sastaviti sa ohlađenim filom.
Slatku pavlaku umutiti pa sastaviti sa filom
.
Fil podijeliti na 3 diela.
U jedan dio umešati 100 g istopljene čokolade, u drugi dio umešati 100g  krupno rendane čokolade, a u treći dio umešati 1 kašikicu arome vanile

 Od jednog lista oblatne izrezati oblik obruča za torte, premazati ga istopljenom čokoladom i ostaviti da se čokolada stegne.
 Drugi list oblatne iseckati na delove i vrh umočiti u čokoladu,ostaviti da se stegne pa poredjati po unutrašnjosti oboda.
Prvo sipati deo sa istopljenom čokoladom,pa deo sa vanilom pa sa rendanom čokoladom
ili kako god želite.
Ukrasiti seckanim orasima i lešnicima i sa malo rendane čokolade.
Ostaviti da se zaledi



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...