Tuesday, October 04, 2011

Kuvarijacije-Zagorski štrukli



Već izvesno vreme, gledam ja njih, gledaju one mene. Baš su mi se dopale. Podsećaju na našu savijaču, a nisu... I sada igrica kuvarijacije zadatak "Zagorski štrukli" domaćica bloga Just Good Food.

  Recept je copy/paste originala

Potrebno za tijesto :


300 g glatkog brašna
malo soli
1 jaje
2-3 žlice ulja + za premazivanje
1 dcl mlake vode
maslac za podmazivanje


Za nadjev:


1/2 kg svježeg sira
1 dl kiselog vrhnja
1 jaje, malo soli


Za prelijevanje :


3 dl slatkog vrhnja
1 jaje, malo soli


Šećer u prahu za posipavanje (po želji)


Postupak :


1 . Od brašna, jaja, ulja i mlake vode zamijesite glatko tijesto. Umijesite ga u oblik kugle i premažite s dvije žlice ulja, pa ga ostavite 30-tak minuta na sobnoj temperaturi.
2 . Na stol stavite stolnjak na kojem čete razvlačiti tijesto, pospite ga brašnom, pa stavite na sredinu odstajalo tijesto. Prvo ga malo rastanjite koliko ide s valjkom, zatim rukama razvucite da tijesto bude što tanje i prekrije veći dio stolnjaka.
3 . Za nadjev  izmješajte sir s vrhnjem, jajem i malo soli, pa ga rasporedite uz rub tijesta naokolo.Središnji dio tijesta nakapajte i razmažite uljem. Pomoću stolnjaka zarolajte nadjeveno tijesto.
4 . Pećnicu zagrijte na 200 C. Uz pomoć tanjeg ruba tanjurića izrežite štrukle jednake veličine. Slažite ih u kalup premazan maslacem i pecite 30-tak minuta u prethodno zagrijanoj pećnici dok ne dobiju lijepu žutu boju. 10-tak minuta pred sam kraj pečenja štrukle prelijte mješavinom slatkog vrhnja, jaja i malo soli. Zapecite. Poslužite tople.
5 . Za one koji vole kuhanu varijantu štrukli, umjesto slaganja u kalup zakuhajte ih kratko u kipućoj posoljenoj vodi i prepržite s krušnim mrvicama na malo maslaca.



E sad ovako, ja sam ih skuvala, pa prelila pavlakom i jajima pa zapekla. Mislim da sam testo ostavila malo deblje (sledeći put ću više stanjiti), ali bilo je super

3 comments:

Anonymous said...

Struklacu i ja cim pre;) Bas mi pravite zazubice s avasim zivedbama;)

Sanela Mallory said...

Lijepo izgledaju:)
Žao mi je što kod mene doma ne prolaze štrukli u pečenoj varijanti, nego ih moram kuhati. A budući da ih ja ne jedem, fali mi motivacija da ih pripremam, ipak, povremeno se prisilim.

Tanja said...

Super su ti struklice i jeste malo deblje testo, isto sam uradila. Sledeci put cu razvuci tanje jer vidim kod devojaka kojima je ovo tradicionalno jelo, da razvuku bas tanko.
... i jedno malo skretanje paznje na pravila kuvarijacija. Fazon je da svi objavimo istog dana istragu bez obzira kada smo pravili jelo. Ovo je samo igra, pa nemoj da shvatis kao neku strasnu zamerku ili nesto slicno, ali svaka igria ima neka svoja pravila, sto ih cini jos zanimljivijim.
Pozdrav!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...