Monday, December 05, 2011

Tutorijal 1

Kao što rekoh, pre nekoliko dana, počinje moja priprema poklončoća (NOVOGODIŠNJIH)......
Večeras sam bila raspoložena za iglu i konac. Stoga sledi ,njegovo veličanstvo :

                                                 ČUPAVI BROŠ



Nisam fotografisala korake izrade (jer se oko mene nalazio moj kreativni haos), pa me je iskreno da vam kažem bilo sramota da sa vama podelim taj urnebes. Tako sedim ja u lomu i  pravim broš.
Potrebno:
50cm dugačkog a 5 cm širokog organdina u bež boji  ( ima ga kod kineza)
4X4 cm filca u crnoj boji ( u nedostatku istog možete kao i ja koristiti štof)
2X2 cm veštačkog krzna u crnoj boji
1 mini zihernadla ili zakačaljka za broš
igla, konac, ....

Tutorijal:
Štof iseći u neki ovalni oblik
Od organdina napraviti crevce( po dužini ga presaviti na pola, pa prošiti)
Prevrnuti crevce da ušivak bude sa unutrašnje strane
Ponovo prošiti(sa te strane gde je ušivak) pa naborati crevce da bude malo manje od štofa
Na nekoliko mesta organdin ušiti za štof(možda na nekih 8 mesta)
Krzno saviti po dijagonali i ušiti jednom, pa o5 po drugoj dijagonali i tako ušivajte(5-6 puta) dok se ne formira nešto kao kuglica. 
Kuglicu staviti u sredinucvetića od organdina i 2-3 puta prišiti za štof
Gotov broš okrenuti na donju stranu (onu gde imate samo štof) i zalepiti ili ušiti zihernadlu

Ostaje samo da lepo upakujete poklon ( a o pakovanju neki drugi put) i obradujete sebe ili druge









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...