Friday, December 02, 2011

NOVA GODINA



...Svake godine u isto vreme tj, svakog prvog decembra kitimo jelku. Nekako mi taj dan baš bude poseban...nema onog novogodišnjeg ludila...nego polako i sa uživanjem mi to odradimo...i tako počinju novogodišnje pripreme. Sabiramo i oduzimamo sve što nam se dogadjalo ove godine (mislim, baš imamo vremena-nije malo mesec dana). i tako se svake godine tešimo-sledeća će biti bolja i tako to traje. Mada, nije nama loše, nas dvoje, dečak i pas, i po koja ribica(ni ne znam da li su mučenice žive), puno rodbine, prijatelja, komšija...i onoliko dragih i nedragih ljudi. Svaku godinu neko posebno obeleži, pa je onda tako pamtimo... E ovu godinu su nam obeležili mališani...Puno puno mališana i to najbližih-Veljko, Viktor, Mateja, Sergej. Najlepše što mi se moglo dogoditi su ta slatka deca-moje ne računam(ono mi se nekako svakodnevno dogadja).
Posle ovog "kratkog " uvoda da predjemo na stvar, znači: Nova godina =pokloni. Pošto se ja naravno na vreme pripremam, listam, čitam, hvatam beleške....imam dosta vremena, ja ću te svoje radove sa vama da podelim....Izvori su mnogobrojni sajtovi, knjige, iskustvo.....JA ,u ulozi Baba Mraze, i  mog malenog pomoćnika obradujem sve(neke manje neke više).






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...