Tuesday, May 08, 2012

Od babe devojka III deo-veliko finale

Evo obećanih fotografija


Moj mali pomoćnik



 -početnički entuzijazam






maska protiv prašine
 Ovaj ultra giga model maske je moj sin napravio-izumeo.Osnovno svojstvo mu je zaštita od prašine.Preporučujem :-)
 Ove rupice su Nebin ponos-"al sam majstor"

 -mogu ja da programiram i dok lepim poločice
- maska protiv prašine
 -naš psić koji uživa-čelična četka i prašina nisu prepreka za ovog bebana
 -prošla je ponoć-znači lepak može da se razmuti samo rukama-to mu dohje kao neki piling-skida sloj kože



 -moja malenkost je majstor u ovim preciznim poslovima-i stvarno mi dobro ide

i na kraju krejeva moj POBEDNIČKO PLES

oprostite što su fotke zbrljane,ali tako je kako je

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...