Friday, April 20, 2012

"Od Babe Devojka"-renoviranje kuhinje

Počinje lepo vreme...i vreme da se majstorise.Kvadratura kuhinje ,smešna,(4 kvadrata poda i malo više zida) Dolaze koje- kakvi majstori i svi se hvataju za glavu "jao,jao...ma to ne može......." i tako dok se oni zgražavaju pade presuda...SAMI. Jedan programer, jedan ing. geologije, jedan malac i jedan, ne tako mali ,psić. Pljunusmo u ruke(majstorski) i pogodismo posao.
Raspored poslova-dok je programer na poslu(sa kojeg mora doći tačno na vreme-zbog kućnog reda-onog komunističkog-ostalo do 8h buka), geolog,malac i psić moraju da razbucaju sve...da bi gosin Programer mogao da uzme hilti dok se odmara od ručka.
Evo vreć je treći dan radova-i mogu reći da nije loše. Sve je razbucano...prašnjavo,prljavo...kuhinju nemamo, tastatura na kojoj pišem je toliko prašnjava da ću morati čim završim ruke da operem...
Radili smo mi svašta nešto, ali u ove keramičarsko-električarske radove, nikada se nismo upuštali. Puna sam ja optimizma što se ovih poslova tiče...velike planove imam
Za sada je sve dobro...skinuli smo staru keramiku,ispeglali zidove i podove...razbušili rupe u zidovima,za kablove...izneli šut...KUPILI pločice(i to sinoć)..
Plan radova za danas -da završimo struju,sutra lepimo pločice..juhu!!!

2 comments:

Наташа said...

Opaaaa vi to na slatkim mukama! :) :) :)
Dok vi majstorišete po kuhinji, mi takođe po principu sam_svoj_majstor drndamo po golim zidovima uz onu Hamletovsku: malterisati ili ne, pitanje je sad? :)))))

Dajte sličicu nove kuhinjice kad je završite, možda dobijem i ja koju ideju za svoju buduću kuhinjicu :D

Sretno majstoriii :) :) :)

veverice said...

Posto se ja osecam kao ultra majstor ja cu ti reci po pitanju tog malterisanja
Ako stavljate fasadu onda omalterisite ili stavite gips
a ako ne stavljate fasadu onda stiropor,mrežica i udri...brže,jeftinije a i kao unutrasnja izolacija.
u slucaju stavljenja fasade-stiropora i fasade spolja, ne valja da imas toliko slojeva pravice ti se kondenz

slike cu postaviti cim u ovom haosu nadjem aparat
pozzz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...