Wednesday, October 10, 2018

Povratnik

I takooooo....periodično se vraćam pisanju bloga.
Nije da nešto pametno radim pa nemam vremena,jednostavno sam lenja. A i toliko sada ima tih kulinarskih sajtova ,blogova i koječega da ja, lično više vremena provedem surfujući internetom u prelistavanju istih nego u kuvanju. Evo sada i kanala o kuvanju pa emisija pa kuvaju poznati pa...napravise nauku od jednog običnog ručka. Živimo i od klin čorbe i od čorbe od gambora)na primer=, gotovo isto
Za one koji su željni da pročitaju po neko slovo o meni
Imam jos jedno dete,nisam bila bas besposlena ovih par godina, imam devojciu, pa se luiramo, mi devojke ,po ceo dan
Moje starije dete,znate ga,ukoliko ste čitali, je sada u dooobrom pubertetu,pa sam pored onog sto sam bila sada jos i dodatno luda
Jos sam u braku(to je bas demode,ali sta cu ja sam staromodna)
I dalje kuvam(tu sam tek demode)
i dalje pravim sve i svasta(o tome cu nekom prilikom kada ne budem lenja)
I dalje putujem(necu da obecavam slike i ostalo,jer ta obecanja nikada ne ispunim)
i tako, samo da kazem da sam se vratila,ukoliko to ikoga zanima

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...